t-shirt and trousers - MANGO, handbag - LINDEX, shoes - Victoria Delff (ZOOT),, necklace - RESERVED
Hádejte, jaká barva je má oblíbená. Ano, ano. Je to černá. Černá je skvělá, můžete ji totiž doplnit jakoukoliv barvou a vždycky budete vypadat nějak tak elegantně. Krom toho, co si budeme nalhávat. Černá zeštíhluje.
Na sobě mám kalhoty a triko z Manga. Kde jsou mimochodem úžasné slevy! Kabelku už znáte, ta je z Lindexu. A botky od Victoria Delff. Koupila jsem je před rokem v ZOOTu a konečně jsem je provětrala. Jsou úžasně pohodlné a skvěle doplňují hlavního hrdinu tohohle outfitu - náhrdelník. Ten jsem koupila před týdnem z online shopu RESERVED, kde byly 40% slevy. Kdo viděl video na youtube, tak už ho zná. Video zde No jo, kdo umí, ten umí.Na slevy jsem machr.
A co vy a slevy? Baví vás davové šílenství nebo raději nakupujete online?
Slevám zdar, S.
................................................................................................................................................
Guess what color is my favourite..Yes, you got it right. It´s black. I love this color, because you can combine it with every color and you still look elegant. Also we have to admit it - black makes you look slimer.
Pictures were made in my favourite part of Prague, where you can find street looks like abroad. And thatˇs why I like it, because I feel like on holiday for a moment.
I chose trousers and T-shirt from Mango. By the way, there are amazing sales right now. You should go there or just go shop online. Shoes are from Victoria Delff. I bought them a year ago and now it is time to get them out. And finally -hero of this outfit - a necklace. This one is from RESERVED. I mean sales again. It looks like I am best sales buyer. LOL.
What about you and sales? Are you good bargain buyer? Do you shop online?
Kiss, S.
Chabí pokus o fotku v pohybu. Tak snad příště
Krásné zátiší s "vajgly"...:D







0 komentářů
Děkujeme za tvůj komentář!